Tokrat o razsežnostih t.i. “ravnateljeve zgodbe” in še 37-ič, zakaj moramo mediji delovati bolj odgovorno. Domen Savič pa nam pove več o tem, zakaj in kako se je lotil kampanje “Dajmo medije v medije: Po denarnici”. Zraven razloži svojo vizijo aktivnega državljanstva, da o bizarki, ko oglaševalci učijo medije, kako je treba ali ni treba delati, niti ne govorimo. No, govorimo :). #MetinČaj
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 1:01:43 — 70.6MB)
Na podcast Metin čaj se lahko naročite tudi preko iTunes in RSS.

Domen Savič – komunikolog z velikim K. Veliki ljubitelj umetnosti funkcionalnega komuniciranja, ki v svojem prostem času rešuje svet pred ljudmi, ki govorijo, da se ne da in da je to business as usual. Na Twitterju ga najdete pod @savicdomen, to pa je njegov blog.

Nataša Briški – novinarka, soustanoviteljica in urednica spletne postaje Metina lista. V prejšnjem življenju voditeljica Športne scene, dopisnica 24ur iz Washingtona in poročevalka za slovensko edicijo BBC World Report. Na Twitterju jo najdete pod @DC43. Ne mara (g)rozin.

Aljaž Pengov Bitenc – @pengovsky na Twitterju, agent provocateur in splošni nebodigatreba. Bloger od leta 2006. V tem času si je prislužil že vse možne oznake, od “obveznega vira informacij o slovenski politiki” (Economist.com), preko “odmevnega komentatorja” (The European Voice) do “komunistično-agitpropovske murgeljske podgane” (nekateri žalostni in silno osamljeni pripadniki komentariata). Sicer se oglaša tudi na “odgovorni urednik Radia KAOS” in “kolumnist časnika Nedelo”.
– Odgovornost medijev: “Korektni in profesionalni” ne odstopajo
– Dajmo medije v medije: Po denarnici!
Če vam je bila epizoda všeč in ste kaj novega izvedeli ob poslušanju podcasta Metin čaj, hvala za vse tvite, všečke in deljenje povezave. Komentarji in predlogi, kako bi bili lahko še boljši, dobrodošli tudi na info@metinalista.si, če pa želite ustvarjanje podcasta in vsebin na Metini listi finančno podpreti, pa lahko to storite na TEJ povezavi. Prisegamo, da z vašimi investicijami ne bomo financirali pornografskih kanalov, ne bomo se šli tajkunskega odkupa Metine liste in tudi ne razmišljamo o prevzemu POP TV-ja.
HVALA!
Mogoče edina stvar, ki jo pozabljamo pri tej štajerski zgodbi: Drznem si reči, da je vsak, ki je naletel na to zgodbo, na recimo spletni strani Slovenskih novic, nanjo kliknil in pogledal. Slovenske novice vas/nas niso držale za prst na miški in nas prisilile kliknit. Torej na nek način mediji smo ljudje, oziroma so ogledalo družbe.
Če bi bila večina tako moralna, kot trdijo, da so, potem tudi klikov na to novico ne bi bilo.
Torej, soodgovorni smo vsi, ne le mediji.
Na začetku ste vprašali, kaj bi bilo bolje – oddaja vsak teden ali takrat, ko imajo zanimivi gosti čas ali se izpostavijo zanimive tematika. Sem podpiram zagotovo slednje. Vaše oddaje niso aktualne samo kratek čas. Sam jih poslušam tudi z večmesečnim zamikom (ko pač imam čas), kar je ravno tudi pisano na koncept podcastov. In takrat, ko si za to vzamem čas, mi je dobra vsebina dosti bolj pomembna, kot pa sledenje vsakotedenskemu ritmu.
Resnično se ne bi želel, da vaš podcast postane nekaj takega, kot so najboljo slavni podcasti mreže twit.tv, kjer v 2h na teden povejo nekaj novic, malo misli in predvsem veliko govorjenja v prazno, da napolnijo 2h. Vsak teden se dosti zanimivih in aktuanih tem ne odpre niti v IT industriji, kaj šele v SLO (medijskem) prostoru.