085: Nana Milčinski: Bomo zmogli? Bomo, ja!

(foto via http://www.pohadkar.cz/)

Pogovarjamo se o Živ- žavu, Kalimeru, Smrkcih, Banananjamu, Backu Jonu, Telebajskih … in porednih kraljičnah. Ustvarjanje otroškega programa od A do Ž in od 0-99 nam razloži režiserka sinhronizacije risank Nana Milčinski. Pove nam tudi, zakaj je pomembna domača produkcija, zakaj je ni veliko in kakšna škoda se dela z diletantskim prevajanjem.  

#MetinČaj

Subscribe to

Metin čaj

Or subscribe with your favorite app by using the address below

 

Nana Milčinski (foto: Tone Stojko)
Nana Milčinski (foto: Tone Stojko)

Nana Milčinski – gledališka režiserka, režiserka sinhronizacij risank, pevka, performerka … po izobrazbi dramaturginja. Morda boste kje prebrali tudi kostumografinja, ampak to nikakor ni res. Izdala je dve plošči z uglasbeno poezijo svojega dedka – Ježka: Še ena pomlad in Od tod do vesolja.

Med najbolj odmevnimi predstavami, pri katerih je sodelovala v zadnjem času, pa so: Sergej Prokofjev: Peter in volk, Henry James: Portret neke gospe, Ivan Cankar (Blaise Pascal, Etiene de la Boetie, G.W.F. Hegel, Luis Althusser): HLAPCI / komentirana izdaja, Rudyard Kipling: Knjiga o džungli, Smole, Hladnik, Milčinski: Ples v dežju, operi Richard Wagner: Leteči Holandec in Hans Krasa: Brundibar, avtorska projekta Hamlet 60 minut, Livingstonov poslednji poljub in mnoge druge.

Na Twitterju jo najdete pod @NanaMilcinski.

 

– 2016 Pulitzer Prizes

– Photography Staff of Thomson Reuters

– 083: Anuška Delić (DELO): Panama Papers SE

– 080: Boštjan Videmšek (DELO) – Hitrost teme

– Zakaj nisem ponosen na Tino Maze?

Stop motion

Charlie and Lola

 

————————–

METIN ČAJ je podkast o medijih, dobrih in slabih praksah, novih tehnologijah in trendih prihodnosti. Gostje v medijih delajo, z njimi živijo in o njih razmišljajo. Gostitelja sta Nataša Briški (Metina lista) in Aljaž Pengov Bitenc (Radio KAOS). Komentarji in predlogi dobrodošli tudi na @metinalistaFacebook strani in info@metinalista.si. HVALA!

————————–

 

US-embassy ALT“This project was funded, in part, through a U.S. Embassy grant. The opinion, findings, and conclusions or recommendations expressed herein are those of the Authors and do not necessarily reflect those of the Department of State”