099: Ana Slavec, Matjaž Gregorič – Na drugi strani mikrofona

na drugi strani mikrofona

Evolucijski biolog in doktorica statistike o ustvarjanju znanstvenih podkastov, o tem, zakaj bi morala znanstvena scena narediti več za promocijo svojega dela in kako dobro ali slabo o znanosti poročajo mediji.

#MetinČaj

Metin čaj

matjaž gregorič
Dr. Matjaž Gregorič (foto: osebni arhiv)

Dr. Matjaž Gregorič – arahnolog in evolucijski biolog. Ukvarja se z raziskovanjem biološke raznovrstnosti in mehanizmov, ki jo generirajo. Posebej ga zanimajo izjemni biološki materiali ter kako naravna in spolna selekcija oblikujeta vedenje živali. Kot objekt raziskav v glavnem izbira pajke in njihove mreže. Navdušujejo ga tudi filmi in šport. Na Twitterju ga najdete pod @matjazgregoric.

Ana Slavec (foto: osebni arhiv)

Dr. Ana Slavec – doktorica statistike in raziskovalka na Centru za družboslovno informatiko na Fakulteti za družbene vede. Ukvarja se z anketno metodologijo, predvsem z izboljševanjem ubeseditve anketnih vprašanj. V prostem času je tudi članica upravnega odbora Društva mladih raziskovalcev Slovenije ter piše in ureja blog Udomačena statistika. Na Twitterju je @aslavec.

Podkast Metamorfoza

Podkast Meta PHoDcast

Udomačena statistika

– Medijska kampanja in znanost

Znanost na cesti

Podkast Številke: Saša Novak: Včasih je treba pokazati zgled, ljudje potem sledijo

– 009 Membranje: slaba znanost s Sašo Novak in Gregorjem Majdičem

————————–

METIN ČAJ je podkast o medijih, dobrih in slabih praksah, novih tehnologijah in trendih prihodnosti. Gostje v medijih delajo, z njimi živijo in o njih razmišljajo. Gostitelja sta Nataša Briški (Metina lista) in Aljaž Pengov Bitenc (Radio KAOS). Komentarji in predlogi dobrodošli tudi na @metinalistaFacebook strani in info@metinalista.si. HVALA!

——————–