Medijsko načrtovanje, zakupi oglasnega prostora v medijih, upravljanje s tržnimi znamkami – kaj je to in kako ta sistem deluje, nam pojasni eden največjih strokovnjakov za ta vprašanja, Mitja Tuškej.
Pogovarjamo se tudi o komuniciranju znamk, pa deležih oglaševanja v tradicionalnih medijih in na digitalnih kanalih, delitvi oglaševalskega kolača pri nas in v tujini ter državnih podjetjih in oglaševanju na straneh, ki širijo sovražne vsebine.
#MetinČaj
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 57:04 — 26.1MB)
MITJA TUŠKEJ – Formitas, AM komunikacije: Hokus pokus medijskega načrtovanja in zakupovanja medijev. Uspešno oglaševati znamko ali izdelek ni stvar občutkov in dobrih dealov. Je stvar matematike, znanja in poglobljenega študija o znamki, njenih konkurentih in porabnikih. Mitja Tuškej te stvari preučuje in počne že več kot 25 let in je priznan ter uveljavljen strokovnjak upravljanja tržnih znamk.
Metin čaj je podkast o medijih, dobrih in slabih praksah, novih tehnologijah in trendih prihodnosti. Gostje v medijih delajo, z njimi živijo in o njih razmišljajo. Gostitelja sta Nataša Briški (Metina lista) in Aljaž Pengov Bitenc (Radio KAOS). Komentarji in predlogi dobrodošli tudi na info@metinalista.si. #MetinČaj