19. junij 2012 (torek)
Agonija – Peter Žerjavič, Delo (P)
Strategija NLB – Karel Lipnik, Finance
Kdo so blagovne znamke – Vesna Bertoncelj Popit, Delo (P)
Prihodnost, ki si jo želijo – Tanja Lesničar Pučko, Dnevnik (P)
Je po predpisih, a ni prav – Barbara Hočevar, Delo (P)
Družbena odgovornost oglaševanja – Boris Vezjak, In media res
Ali živali mislijo? – Sašo Dolenc, Kvarkadabra
Dithering Europe is heading for the democratic dark ages – Boris Johnson, The Telegraph
Reinventing the European Dream – Anne-Marie Slaughter, Project Syndicate
Follow Rio+20 Online – Brian Clark Howard, National Geographic
The Final Battles of Pope Benedict XVI – Fiona Ehlers, Alexander Smoltczyk, Peter Wensierski, Der Spiegel
How Depressives Surf the Web – Sriram Chellappan, Raghavendra Kotikalapudi, NYT
Why do we need to sleep? – Tom Stafford, BBC
Humans Are 17 Million Tons Overweight – Wynne Parry, LiveScience
Dneve je poimenovala Marjetka Krapež, prevod Samo Vrtačnik. Objavljeni so v rokovniku, ki ga je izdal Pionirski dom – Center za kulturo mladih, Ljubljana.
