Ustvarjalci in ustvarjalke oddaje Odmevi na TV Slovenija tudi decembra trdno v sedlu. Četrti mesec zapored so na vrhu TV oddaj, v katerih sogovornice z naskokom gostijo najmanjkrat.

Analiza, ki jo pripravlja Kliping, je zabeležila več kot 80 gostov, komaj vsak peti med njimi pa je bila sogovornica (19 %).
Na spodnji grafiki povprečje vseh oddaj skupaj, med skoraj 240-imi gosti je bilo 26 % sogovornic.
Decembra se je v analiziranih TV oddajah najpogosteje razpravljalo o vprašanjih, ki se tičejo družbe (čebelarska afera, referendum, nevarna pirotehnika, nasilje v družini …), gospodarskih temah in zunanji politiki.
DECEMBER 2015, POVZETEK ANALIZE:
1. V oddaji Tarča na TV Slovenija so gostili največji delež žensk, 45 %.
2. Najmanjši delež sogovornic, 19 %, so gostili Odmevi na TV Slovenija. Četrti mesec zapored.
3. Skupni delež vabljenih sogovornic in sogovornikov: 74 % M in 26 % Ž.
4. O družbi, gospodarstvu in zunanji politiki se je decembra razpravljalo najpogosteje.
O projektu ‘Meta Dekleta in Kliping d.o.o.’:
Ko smo ustvarjali Meta Dekleta, spletni oddelek Metine liste, ki verjame, da so ženske za politiko, politika pa za vse, smo razmišljali tudi o različnih analizah, ki bi nam pomagale razumeti prevladujoče vzorce in družbene trende. Še posebno, kar se tiče zastopanosti žensk v tradicionalnih medijih. To pa zato, ker smo naveličani večinoma zgolj osmomarčevske poplave besedičenja in prispevkov na temo enakosti in enakopravnosti spolov, akcij za konkretne spremembe pa sicer zaznavamo bolj malo. Zato smo se odločili preverjati, kako pomagajo stereotipe razbijati mediji sami. Koliko časa in prostora namenjajo moškim in koliko ženskam sogovornicam.
Moči smo združili skupaj s podjetjem Kliping d.o.o., družbo za spremljanje in analizo medijev, ki je sponzor in partner projekta Meta Dekleta. Vsak mesec tako spremljamo sedem (7) najbolj gledanih informativno-analitskih oddaj na slovenskih televizijah (Odmevi, Studio City, Tarča, 24ur Zvečer, TV klub, Epilog in Svet na Kanalu A) in beležimo, kako pogosto dobijo priložnost, da v studiu povejo svoje mnenje strokovnjaki oz. strokovnjakinje in katere so teme, v okviru katerih se jih najpogosteje vpraša za mnenje. Spodaj so rezultati našega dela.
ANALIZE 2015
Analiza november 2015 (77 % M, 23 % Ž)
Analiza oktober 2015 (76 % M, 24 % Ž)
Analiza september 2015 (75 % M, 25 % Ž)
Povzetek sezone 2014/2015 (73 % M, 27 % Ž)
Analiza junij 2015 (73 % M, 27 % Ž)
Analiza maj 2015 (69 % M, 31 % Ž)
Analiza april 2015 (75 % M, 25 % Ž)
Analiza za mesec marec 2015 (68 % M, 32 % Ž)
Analiza maj 2014 – februar 2015 (76 % M, 24 % Ž)
Analiza za mesec februar 2015 (78 % M, 22 % Ž)
Analiza za mesec januar 2015 (78 % M, 22 % Ž)
ANALIZE 2014
Analiza za mesec december 2014 (70 % M, 30 % Ž)
Analiza za mesec november 2014 (75 % M, 25 % Ž)
Analiza za mesec oktober 2014 (72 % M, 28 % Ž)
Analiza za mesec september 2014 (78 % M, 22 % Ž)
Analiza za mesec julij/avgust 2014 (78 % M, 22 % Ž)
Analiza za mesec junij 2014 (80 % M, 20 % Ž)
Analiza za mesec maj 2014 (79 % M, 21 % Ž)