Klipingova analiza deleža žensk v medijih, spremljajo časnike Delo, Delo – Sobotna priloga, Demokracija, Dnevnik, Finance, Mladina, Nedeljski dnevnik, Nedelo, Primorske Novice, Reporter in Večer, je za mesec december pokazala naslednje: 75 % prostora so zasedali moški, 25 % pa ženske.
Največji delež žensk kot kolumnistk, komentatork ali intervjuvank so imele Primorske Novice, najmanjšega pa Delo – Sobotna priloga.
DELEŽ KOLUMNISTK, KOMENTATORK IN INTERVJUVANK V IZBRANIH ČASOPISNIH MEDIJIH (december 2016)
Ko smo torej sešteli avtorje oz. avtorice kolumen in komentarjev in pregledali, kako pogosti so bili med intervjuvanimi moški oz. ženske, je bil decembra rezultat naslednji: 75 % vseh je bilo moških in 25 % žensk.
81 % intervjuvanih v vseh časnikih skupaj so predstavljali moški, 19 % pa ženske.
Med kolumnistkami in komentatorkami je bilo 28 % žensk in 72 % moških.
ŠTEVILO OBJAV – DELEŽ SPOLOV PO MEDIJIH (december 2016)
Decembra 2016 so torej Primorske Novice na svojih straneh objavile največ kolumnist, komentatork in tudi intervjuvale največ žensk (48 %), sledita Delo in Nedeljski dnevnik (oba po 29 %), na repu lestvice pa Delo – Sobotna priloga (10 %), Nedelo in Demokracija (oba po 11 %).
DELEŽ SPOLOV MED INTERVJUVANIMI (december 2016)
Vemo, da številke ne govorijo celotne zgodbe, da je razlogov za podatke, kakršni so, več, brez dvoma pa dajejo podlago za razmislek o prevladujočih medijskih vzorcih in družbenih trendih. Še posebno, kar se tiče zastopanosti žensk v tradicionalnih medijih.
Do naslednjič!
O sodelovanju s podjetjem Kliping d.o.o.
Ženske v medijih je oddelek Metine liste, ki v sodelovanju s podjetjem Kliping d.o.o., družbo za spremljanje in analizo medijev, spremlja slovenske medije in beleži, kako pogosto dobijo priložnost, da v studiu povejo svoje mnenje strokovnjakinje in kako pogosto strokovnjaki.
- NOVEMBER 2016 (73 % M, 27 % Ž), najvišji delež Ž Nedeljski dnevnik (69 %), najnižjega Reporter (4 %).