Januar 2016: Novo leto, stare številke, Odmevi peti mesec zapored na dnu

Na voljo so rezultati sveže analize, s katero beležimo, kako pogosto dobijo v najbolj gledanih informativno-analitskih oddajah priložnost, da povejo svoje mnenje strokovnjaki in kako pogosto strokovnjakinje.

Januarja 2016 so največ sogovornic gostili ustvarjalci in ustvarjalke oddaje Svet na Kanalu A, že peti mesec zapored pa jih je bilo najmanj v Odmevih na TV Slovenija.

klip

Tudi v novo leto smo šli s starimi številkami: 77 % gostov v vseh šestih analiziranih TV oddajah je bilo moških (skupaj 239), 23 % pa žensk (skupaj 73). Podrobneje o rezultatih v prejšnjih mesecih na dnu objave.

kliping2

 

Podrobnejša analiza je dostopna na strani META dekleta.

 

JANUAR 2016, POVZETEK ANALIZE:

1. V oddaji Svet na Kanalu A so gostili največji delež žensk, 39 %.

2. Najmanjši delež sogovornic, 20 %, so gostili Odmevi na TV Slovenija. Peti mesec zapored trdno na dnu.

3. Skupni delež vabljenih sogovornic in sogovornikov: 77 % M in 23 % Ž.

4. O družbi, notranji in zunanji politiki se je januarja razpravljalo najpogosteje.

 

O projektu ‘Meta Dekleta in Kliping d.o.o.’:

Ko smo ustvarjali Meta Dekleta, spletni oddelek Metine liste, ki verjame, da so ženske za politiko, politika pa za vse, smo razmišljali tudi o različnih analizah, ki bi nam pomagale razumeti prevladujoče vzorce in družbene trende. Še posebno, kar se tiče zastopanosti žensk v tradicionalnih medijih. To pa zato, ker smo naveličani večinoma zgolj osmomarčevske poplave besedičenja in prispevkov na temo enakosti in enakopravnosti spolov, akcij za konkretne spremembe pa sicer zaznavamo bolj malo. Zato smo se odločili preverjati, kako pomagajo stereotipe razbijati mediji sami. Koliko časa in prostora namenjajo moškim in koliko ženskam sogovornicam.

Moči smo združili skupaj s podjetjem Kliping d.o.o., družbo za spremljanje in analizo medijev, ki je sponzor in partner projekta Meta Dekleta. Vsak mesec tako spremljamo šest (6) najbolj gledanih informativno-analitskih oddaj na slovenskih televizijah (OdmeviStudio CityTarča, 24ur Zvečer, Epilog in Svet na Kanalu A) in beležimo, kako pogosto dobijo priložnost, da v studiu povejo svoje mnenje strokovnjaki oz. strokovnjakinje in katere so teme, v okviru katerih se jih najpogosteje vpraša za mnenje. Spodaj so rezultati našega dela.

 

ANALIZE 2015

Analiza december 2015 (74 %, 26 %)

Analiza november 2015 (77 % M, 23 % Ž)

Analiza oktober 2015 (76 % M, 24 % Ž)

Analiza september 2015 (75 % M, 25 % Ž)

Povzetek sezone 2014/2015 (73 % M, 27 % Ž)

Analiza junij 2015 (73 % M, 27 % Ž)

Analiza maj 2015 (69 % M, 31 % Ž)

Analiza april 2015 (75 % M, 25 % Ž)

Analiza za mesec marec 2015 (68 % M, 32 % Ž)

Analiza maj 2014 – februar 2015  (76 % M, 24 % Ž)

Analiza za mesec februar 2015 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec januar 2015 (78 % M, 22 % Ž)

 

ANALIZE 2014

Analiza za mesec december 2014 (70 % M, 30 % Ž)

Analiza za mesec november 2014 (75 % M, 25 % Ž)

Analiza za mesec oktober 2014 (72 % M, 28 % Ž)

Analiza za mesec september 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec julij/avgust 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec junij 2014 (80 % M, 20 % Ž)

Analiza za mesec maj 2014 (79 % M, 21 % Ž)

 

Naslovna fotografija: karolyn83 via Pixabay.

Več od Metina lista

Neznanska lahkost plonkanja

Morala, moralnost (lat. mos, mores = običaj) označuje obliko človekovega odnosa do...
Beri dalje