Julij 2017: Ženske v medijih

Foto: Engin_Akyurt via Pixabay.

Julijska bera žensk v medijih – sodeč po analizi podjetja Kliping d.o.o. je bilo v vlogi avtoric kolumen in komentarjev ter intervjuvanih v analiziranih časopisnih medijih 68 % moških in 32 % žensk. Rekordno! Če primerjamo s statistiko iz prejšnjih mesecev.

Opomba: S pomočjo podjetja Kliping d.o.o. spremljamo naslednjih 11 časnikov: Delo, Delo – Sobotna priloga, Demokracija, Dnevnik, Finance, Mladina, Nedeljski dnevnik, Nedelo, Primorske Novice, Reporter in Večer.

DELEŽ PO SPOLU – VSI MEDIJI SKUPAJ (julij 2017)

Julijska analiza za vse časopisne medije skupaj kaže, da je bilo med intervjuvanimi ter tistimi, ki so pisali kolumne in komentarje, 68 % moških in 32 % žensk.

DELEŽ PO SPOLU – INTERVJUJI (graf levo), KOLUMNE/KOMENTARJI (graf desno)

Med intervjuvanimi je bilo julija 69 % moških in 31 % žensk, med avtorji oz. avtoricami kolumen in komentarjev pa 68 % moških in 32 % žensk.

ŠTEVILO OBJAV – DELEŽ SPOLOV PO ANALIZIRANIH MEDIJIH (julij 2017)

Najvišji delež kolumnistk, komentatork ali intervjuvank je imel Nedeljski dnevnik (60 %), najnižjega pa NeDelo (13 %).

DELEŽ SPOLOV MED INTERVJUVANIMI (julij 2017)

Gospodarstvo je bilo tudi julija v središču zanimanja, ko govorimo o intervjujih s strokovnjaki oz. strokovnjakinjami, večinoma so o njem modrili moški (71 %). Visoko na dnevnem redu tudi kultura, politika in šport.

Vemo, da številke ne govorijo celotne zgodbe, da je razlogov za podatke, kakršni so, več, brez dvoma pa dajejo podlago za razmislek o prevladujočih medijskih vzorcih in družbenih trendih. Še posebno, kar se tiče zastopanosti žensk v časopisnih medijih. Do naslednjič!

O sodelovanju s podjetjem Kliping d.o.o.

Ženske v medijih je oddelek Metine liste, ki v sodelovanju s podjetjem Kliping d.o.o., družbo za spremljanje in analizo medijev, spremlja slovenske medije in beleži, kako pogosto dobijo priložnost, da v studiu povejo svoje mnenje strokovnjakinje in kako pogosto strokovnjaki.

Med majem 2014 in majem 2016 smo mesečno spremljali najbolj gledane informativno-analitske oddaje na slovenskih televizijah (OdmeviStudio CityTarča, 24ur Zvečer, Danes (Planet TV), Svet na Kanalu A) od oktobra 2016 so na vrsti časopisi in revije (Delo, Dnevnik, Večer, Finance, Reporter, Mladina, Delo – Sobotna priloga, Primorske Novice, Demokracija, Nedelo in Nedeljski dnevnik.).

ARHIV ANALIZ je dostopen na TEJ povezavi.

  • JUNIJ 2017 (74 % M, 26 % Ž), najvišji delež žensk beležijo Primorske novice (47 %), najnižjega pa Delo – Sobotna priloga (13 %)
  • MAJ 2017 (70 % M, 30 % Ž), najvišji delež žensk beležijo Primorske novice (56 %), najnižjega pa Reporter (10 %)
  • APRIL 2017 (69 % M, 31 % Ž), najvišji delež žensk beleži Nedeljski dnevnik (64 %), najnižjega pa Reporter (16 %)
  • MAREC 2017 (71 % M, 29 % Ž), najvišji delež žensk beležijo Primorske novice (49 %), najnižjega pa Nedeljski dnevnik in Nedelo (0 %)
  • FEBRUAR 2017 (69 % M, 31 % Ž), najvišji delež žensk beležijo Primorske novice (60 %), najnižjega pa Reporter (15 %)
  • JANUAR 2017 (72 % M, 28 % Ž), najvišji delež žensk beležijo Primorske novice (51 %), najnižjega Delo – Sobotna priloga (6 %)
  • DECEMBER 2016 (75 % M, 25 % Ž), najvišji delež žensk beležijo Primorske novice (48 %), najnižjega Delo – Sobotna priloga (10 %)
  • NOVEMBER 2016 (73 % M, 27 % Ž), najvišji delež žensk beleži Nedeljski dnevnik (69 %), najnižjega Reporter (4 %)
Več od Metina lista

“Naj bo Sila s teboj!”

14. maj 2012 (ponedeljek) Ogroženi velikani – Nina Knavs, Dnevnik Trojno razočaranje...
Beri dalje