Marec 2016: Svet na Kanalu A znova oddaja z največ sogovornicami

(foto: TheAndrasBarta via Pixabay)

Rezultati analize gostovanj strokovnjakov oz. strokovnjakinj v najbolj gledanih informativno-analitskih oddajah na slovenskih televizijah – OdmeviStudio CityTarča (vsi TV Slovenija), 24ur Zvečer (POP TV), Danes (Planet TV) in Svet na Kanalu A.

Največ sogovornic je marca gostil Svet na Kanalu A (33 %), najmanj pa Studio City in 24ur Zvečer (oba po 20 %).

klip1

V seštevku vseh oddaj skupaj so od 301 gosta oz. gostje ženske predstavljale 23 %.

klip2

Marca so bila na TV tapetah predvsem vprašanja, povezana z družbo (iskanje pogrešanih oseb, begunska problematika, odvzem otrok …), gospodarstvom (Alpina, poslovanje NLB, izkoriščanje tujih delavcev …) in športom, zadnje predvsem zaradi zaključka finala v smučarskih skokih in praznikom v Planici.

klip3

Paleta različnih tem, pri besedi pa v glavnem moški.

klip4

 

MAREC 2016, POVZETEK ANALIZE:

1. V oddaji Svet na Kanalu A so gostili največji delež žensk, 33 %.

2. Najmanjši delež sogovornic, 20 %, so gostili v oddaji Studio City na TV Slovenija in 24ur Zvečer na POP TV.

3. Skupni delež vabljenih sogovornic in sogovornikov: 77 % M in 23 % Ž.

4. O družbi, gospodarstvu, športu in javni upravi se je marca razpravljalo najpogosteje.

 

O projektu ‘Meta Dekleta in Kliping d.o.o.’:

Ko smo ustvarjali Meta Dekleta, spletni oddelek Metine liste, ki verjame, da so ženske za politiko, politika pa za vse, smo razmišljali tudi o različnih analizah, ki bi nam pomagale razumeti prevladujoče vzorce in družbene trende. Še posebno, kar se tiče zastopanosti žensk v tradicionalnih medijih. To pa zato, ker smo naveličani večinoma zgolj osmomarčevske poplave besedičenja in prispevkov na temo enakosti in enakopravnosti spolov, akcij za konkretne spremembe pa sicer zaznavamo bolj malo. Zato smo se odločili preverjati, kako pomagajo stereotipe razbijati mediji sami. Koliko časa in prostora namenjajo moškim in koliko ženskam sogovornicam.

Moči smo združili skupaj s podjetjem Kliping d.o.o., družbo za spremljanje in analizo medijev, ki je sponzor in partner projekta Meta Dekleta. Vsak mesec tako spremljamo šest (6) najbolj gledanih informativno-analitskih oddaj na slovenskih televizijah (OdmeviStudio CityTarča, 24ur Zvečer, Danes (Planet TV) in Svet na Kanalu A) in beležimo, kako pogosto dobijo priložnost, da v studiu povejo svoje mnenje strokovnjaki oz. strokovnjakinje in katere so teme, v okviru katerih se jih najpogosteje vpraša za mnenje. Spodaj so rezultati našega dela.

 

ANALIZE 2016

Analiza februar 2016 (77 % M, 23 % Ž)

Analiza januar 2016 (76 % M, 24 % Ž)

 

ANALIZE 2015

Analiza december 2015 (74 % M, 26 % Ž)

Analiza november 2015 (77 % M, 23 % Ž)

Analiza oktober 2015 (76 % M, 24 % Ž)

Analiza september 2015 (75 % M, 25 % Ž)

Povzetek sezone 2014/2015 (73 % M, 27 % Ž)

Analiza junij 2015 (73 % M, 27 % Ž)

Analiza maj 2015 (69 % M, 31 % Ž)

Analiza april 2015 (75 % M, 25 % Ž)

Analiza za mesec marec 2015 (68 % M, 32 % Ž)

Analiza maj 2014 – februar 2015  (76 % M, 24 % Ž)

Analiza za mesec februar 2015 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec januar 2015 (78 % M, 22 % Ž)

 

ANALIZE 2014

Analiza za mesec december 2014 (70 % M, 30 % Ž)

Analiza za mesec november 2014 (75 % M, 25 % Ž)

Analiza za mesec oktober 2014 (72 % M, 28 % Ž)

Analiza za mesec september 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec julij/avgust 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec junij 2014 (80 % M, 20 % Ž)

Analiza za mesec maj 2014 (79 % M, 21 % Ž)

Več od Metina lista

Aplikacija za spomine

Danes nam je umrl hrček. Malo kosmato bitje, ki je še včeraj...
Beri dalje