Marjana Lavrič Šulman

Marjana_Lavric-sofMARJANA LAVRIČ ŠULMAN, univ. dipl. ekonomistka, mag. komunikologije

– vodja tržnega komuniciranja Gorenje d.d.

 

Prejšnje pozicije

– direktorica Futura DDB

 

Področja znanja

– branding,

– oglaševanje

 

– marketinške strategije

– komunikacijski management

– korporativno komuniciranje

 

Biografija

Marjana Lavrič Šulman je po zaključeni poljanski gimnaziji v Ljubljani na Dunaju diplomirala na Ekonomski univerzi (Wirtschaftsuniversität Wien), naziv magistrice komunikologije pa pridobila na University of Illinois at Urbana-Champaign v Združenih državah Amerike.

Vrnitev v Slovenijo, prva služba v Studiu Marketing, kasneje FuturaDDB – za dobrih 20 let; od leta 2001 do konca 2015 kot direktorica. Postavljanje ekipe na prvo mesto pri upravljanju podjetja je vodilo do kar 8x osvojenega naziva Agencija leta na Slovenskem oglaševalskem festivalu, do sedmih Effie priznanj za komunikacijsko učinkovitost in številnih drugih domačih in mednarodnih nagrad.

Poleg rednega dela je dejavna tudi v sklopu SOZ-ovih aktivnosti in projektov, članica žirije prvih Effie priznanj v Sloveniji, so-urednica obstoječega Oglaševalskega kodeksa. Bila je predsednica 14. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki ga je naslovila z ”Oglaševanje je odgovornost” in tako skušala notranjo kot tudi zunanjo javnost spodbuditi h kritični (samo)refleksiji oglaševalskega posla. Marca 2013 je v sklopu nagrajencev za izjemne gospodarske in podjetniške dosežke prejela nagrado kot ena izmed osmih nagrajencev oziroma ena izmed treh v kategoriji srednje velikih podjetij. Iz obrazložitve med drugim tudi sledeči podatek: ”Družbo odlikuje v primerjavi s panogo skoraj enkrat višja dodana vrednost in čisti dobiček na zaposlenega”.

V svoji dolgoletni praksi je Marjana Lavrič Šulman svetovala podjetjem raznolikih panog, od FMCG, telekomunikacij, bančništva, avtomobilske industrije, retaila, zavarovalništva … Od maja 2016 je zaposlena kot vodja tržnega komuniciranja v Gorenju.

 

Marjana Lavrič Šulman v medijih

– Zelena Slovenija: V Sloveniji premalo ambicije za luksuzne izdelke in embalaže – EOL 87 (april 2014)

– DELO: Nagrade GZS za izjemne dosežke (marec 2013)

– DELO: Marjana Lavrič Šulman, Futura (januar 2009)

– Podjetnik: Svobode in pravice, ki prinašajo ustvarjalnost (avgust 2006)

 

Spletne koordinate

LinkedIn

Značke
Več od Metina lista

Dan ustvarjalne vročice / Day of creative fever

4. september 2012 (torek) Pismo in milijoni – Dejan Vodovnik, Delo Vaje...
Beri dalje