O uporabi novih tehnologij pri poučevanju fizike z Borom Gregorčičem, profesorjem fizike in asistentom na Fakulteti za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani. #MetaPHoDcast
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 23:25 — 21.4MB)
Na Meta PHoDcast se lahko naročite tudi preko iTunes in RSS.
BOR GREGORČIČ je profesor fizike, ki na Fakulteti za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani dela kot mladi raziskovalec in asistent. Raziskuje možnosti aktivnega učenja pri pouku fizike, rad uporablja besedo “izziv” namesto “problem”, navdihujejo pa ga še zgodovina in iskrive oči njegovih dijakov. V podcastu se pogovarjava o interaktivnih tablah, ki jih učitelji večinoma ne znajo dobro izrabljati, po drugi strani pa so te zgolj eno izmed orodij – pravo vprašanje je, kako uvajati aktivni pouk, kjer ne bo šlo za navidezni prenos znanja iz učiteljeve glave v dijakovo, pač pa bo ta znanje aktivno poustvaril. Bor Gregorčič v branje priporoča The making of the atomic bomb, ki spretno tke zgodovino in fiziko, ter Bloodlands o Evropi med Hitlerjem in Stalinom.
Mentorja Bora Gregorčiča za doktorat sta: prof. dr. Gorazd Planinšič z UL, FMF in prof. dr. Eugenia Etkina z Graduate School of Education, Rutgers University.
Bor Gregorčič na Facebooku.


Avtor Meta PHoDcasta je LUKA AUSEC, doktor bioloških znanosti, ki tekoče bere DNK, deloma pa tudi literaturo. Navdušuje ga pregibanje telesa in možgana v vse smeri, deloma tudi navznoter. Uživa v širjenju navdihujočih idej, deloma tudi v obliki čivkov.
Več o ideji in podcastu Meta PHoDcast na tej povezavi.
Zdravo Luka!
Super, da se je začela takšna serija podcastov. Se že veselim novih podrobnosti iz sveta znanosti v prihodnje!