Meta PHoDcast 49: Katarina Krapež, pravnica

Katarina Krapež (foto: Goran Šišarica)

S pravnico Katarino Krapež o pravnem urejanju znanosti in načinih zagotavljanja kakovosti v znanstvenih delih.

#MetaPHoDcast

Meta PHoDcast

KATARINA KRAPEŽ je diplomirala na ljubljanski pravni fakulteti in magistrirala iz digitalnih medijev na Goldsmith College na Univerzi v Londonu. Je predavateljica na Fakulteti za management na Univerzi na Primorskem, kjer tudi zaključuje doktorat s področja avtorskega prava in pravnega urejanja znanosti. V doktorski disertaciji proučuje avtorskopravni standard originalnosti in regulacijo originalnosti v znanosti na primeru znanstvenih revij.

Pogovarjava se o izzivih, s katerimi se v zadnjem času sooča znanstvena skupnost, od nižanja kakovosti strokovnih recenzij (kar ponazori članek Who’s Afraid of Peer Review) do piratstva (primer repozitorija Science Hub). Katarina je lani en semester preživela na inštitutu za inovacije in konkurenco Max Planck v Muenchnu, kjer je med drugim zasnovala empirično raziskavo. K sodelovanju v anketi je povabila vzorec urednikov iz baz DOAJ in COPE, ki so odgovarjali na anketni vprašalnik, del pa jih je sodeloval tudi v poglobljenih intervjujih. V pogovoru povzame tudi nekaj zaključkov te raziskave, na koncu pa odgovori še na dve vprašanji bralcev. V zaključnem sklopu priporoči knijgo Blink: The Power of Thinking Without Thinking, ki jo je brala v okviru svoje raziskave.

Katarina Krapež (foto: Goran Šišarica)

————————————————-

Meta PHoDcast so pogovori z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelja sta dr. Luka Ausec in dr. Ana Slavec, njuni sogovorniki in sogovornice pa znanstveniki in znanstvenice pred zaključkom doktorata z različnih področij znanosti. Vsak četrtek.

————————————-