Meta PHoDcast 58: Katarina Flajšman, inženirka gozdarstva

Katarina Flajšman (foto: osebni arhiv)

Z inženirko gozdarstva Katarino Flajšman o razmnoževanju srnjadi, gozdarstvu in lovstvu.

#MetaPHoDcast

Meta PHoDcast

Katarina Flajšman je mlada raziskovalka na Oddelku za gozdno ekologijo na Gozdarskem inštitutu Slovenije. Zaključuje doktorski študij bioznanosti na Biotehniški fakulteti – smer upravljanje gozdnih ekosistemov.

Pod mentorstvom izr. prof. Boštjana Pokornega pripravlja doktorsko nalogo na temo razmnoževalnega potenciala srnjadi (Capreolus capreolus) v Sloveniji, kjer proučuje vpliv različnih dejavnikov na razmnoževalni potencial. S sodelavci so prišli do odkritja, da ima lahko srna v leglu celo pet mladičev, kar so nedavno objavili v ugledni reviji Journal of Wildlife research.

Pri raziskovalnem delu veliko sodeluje z lovci in zato je tudi sama postala lovka. Poleg tega jo v prostem času zanima improvizacijsko gledališče (Improliga), poslušalcem pa v ogled priporoča dokumentarce Davida Attenbourgha. Na večerji bi gostila svojega dedka, sebe pred 15 leti ter nekaj gozdnih živali.

Pogovor je bil posnet in objavljen ravno v tednu, ko poteka Teden gozdov, v okviru katerega je potekalo več zanimivih dogodkov, zaključil pa se je s svečano akademijo ob 70. obletnici Gozdarskega inštituta Slovenije.

Meta PHoDcast so pogovori z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelja sta dr. Luka Ausec in Ana Slavec, njuni sogovorniki pa znanstveniki in znanstvenice pred zaključkom doktorata z različnih področij znanosti.

V rubriki “Meta PHoDcast zapisi” pa gostita slovenske doktorske študente in študentke ter podoktorske raziskovalce in raziskovalke v tujini.

Njuno delo lahko podprete z donacijo Zavodu Metina lista in v zahvalo boste prejeli knjigo Zanimiva, navdihujoča, uporabna.

Več od Dr. Ana Slavec