Meta PHoDcast 66: Blaž Bajič, etnolog in kulturni antropolog

Blaž Bajič (foto: osebni arhiv).

Z etnologom in kulturnim antropologom Blažem Bajičem o tekačicah in tekačih v Ljubljani.

#MetaPHoDcast

Meta PHoDcast

Blaž Bajič je pred dobrim mesecem doktoriral na Oddelku za etnologijo in kulturno antropologijo na ljubljanski Filozofski fakulteti. Tema njegovega doktorskega dela je bila Poti tekačev na Ljubljanskem. V podkastu govoriva o tem, zakaj tekači in tekačice vsako popoldne zapolnijo različne poti Ljubljane in kako se preučevanja teka loti kulturni antropolog.

Blaž je sedaj kot podoktorski raziskovalec zaposlen v okviru projekta Sensotra, kjer preučujejo razlike v dojemanju okolja med starejšimi in mlajšimi, predvsem jih zanima vpliv digitalne tehnologije na doživljanje sveta okoli nas. Pravi, da bodo veseli tako starejših kot mlajših udeleženk in udeležencev raziskave.

Poslušalkam in poslušalcem Meta PHoDcasta Blaž priporoča spletno stran Društva za domače raziskave, v katerem tudi sam sodeluje v projektu o posmrtnih maskah na Slovenskem. Trenutno bere knjigo Otroške stvari avtorja Lojzeta Kovačiča, lani pa se mu je v spomin vtisnilo tudi delo Alfreda Sohn-Rethela Intellectual and Manual Labor: a critique of epistemology. Na večerjo pa bi povabil avstralskega vsestranskega umetnika Daevida Allena.

Meta PHoDcast so pogovori z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelji in gostje smo znanstveniki in znanstvenice z različnih področij znanosti. Večinoma gre za doktorske študente in študentke pred zaključkom doktorata, občasno pa so naši sogovornik tudi podoktorski raziskovalci in raziskovalke v tujini.

Naše delo lahko podprete z donacijo Zavodu Metina lista in v zahvalo boste prejeli knjigo Zanimiva, navdihujoča, uporabna.

Več od Zarja Muršič