Meta PHoDcast 71: Karierne poti mladih znanstvenikov in znanstvenic iz Kopra

(foto: Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper)

Po enem letu, ko smo iz tiskarne prevzeli izvode zbornika Zanimiva, navdihujoča uporabna, in skoraj deset let potem, ko je zadnji izmed njih končal gimnazijo, smo se s štirimi izmed avtorjev prispevkov pogovarjali o njihovi odločitvi za študij in raziskovalno kariero.

Zaupali so nam, kaj so bili pri tem največji izzivi ter čemu so se morali odpovedati. Ali se res vse začne in konča pri denarju ali je v znanosti tudi še vedno tudi kaj prostora za romantiko? Kaj je pravo ravnotežje med zasledovanjem sanj in pragmatičnostjo?

#MetaPHoDcast

Meta PHoDcast

V sodelovanju z Osrednjo knjižnico Srečka Vilharja Koper smo se v četrtek, 4. januarja, organizirali pogovor s štirimi izmed nekdanjih intervjuvancev, ki so nekdanji dijaki Gimnazije Koper. Naši gostje so bili (po abecedi):

• Dr. Aljoša Bolje, kemik, ki je bil gost 10. epizode Meta PHoDcast, in je zdaj raziskovalec na Odseku za polimerno kemijo in tehnologijo Kemijskega inštituta.
  • Dr. Marijana Milkovič, italijanistka, ki avtorica 11. Meta PHoDcast zapisa, in je znanstvena sodelavka na Univerzi Ca’ Foscari v Benetkah,
  • Dr. Sara Može, jeziskoslovka, ki je avtorica 23. Meta PHoDcast zapisa, in je znanstvena sodelavka na Univerzi v Wolverhamptonu ter je trenutno vključena v program Aurora za razvoj ženskih vodstvenih kadrov,
  • in Dr. Tara Nanut, fizičarka, ki je bila gostja 41. epizode Meta PHoDcast, in je podoktorska raziskovalka na Ecole polytechnique fédérale de Lausanne.
Tara Nanut, Marijana Milkovič, Ana Slavec, Sara Može in Aljoša Bolje (foto: Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper)

Nekdanja dijaka koprske gimnazije so tudi so-voditeljica podkasta in moderatorka pogovora, dr. Ana Slavec, ki je bila gostja 15. epizode MetaPHoDcast, ter še štirje izmed nekdanjih intervjuvancev:

Če želite podoben dogodek organizirati še v vaši lokalni knjižnici ali na šoli, nam pišite na znanost@metinalista.si.

——
Meta PHoDcast so pogovori z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelji in gostje smo znanstveniki in znanstvenice z različnih področij znanosti. Večinoma gre za doktorske študente in študentke pred zaključkom doktorata, občasno pa so naši sogovorniki tudi podoktorski raziskovalci in raziskovalke v tujini.

Več od Dr. Ana Slavec