Meta PHoDcast 73: Anja Pogačnik, antropologinja

Happy Glencoe Anja

Z Anjo Pogačnik o jainizmu in o tem, kako in zakaj se verovanja in prakse religije spreminjajo skozi migracije.

#MetaPHoDcast

Meta PHoDcast

Anja je doktorska študentka na Oddelku za preučevanje religije na New Collegu, Univerze v Edinburghu.

V doktorski disertaciji je preučevala, kako so se prakse jainizma spremenile med jainisti v britanski diaspori.

Svojo terensko raziskavo je opravila v britanskem mestu Leicester in indijskem mestu Jamnagar. V podkastu predstavi jainizem in načine, na katere se je prakticiranje te religije spremenilo v diaspori.

Anja si želi bolj bogato zastopanost znanosti v medijih in se sprašuje, zakaj se ne bi kulturi v večernem televizijskem programu pridružila še znanost.

Za pisanje daljših del Anja priporoča uporabo programa Scrivener, za organizacijo zapiskov aplikacijo Microsoft OneNote, kot pdf knjižnico pa program Papers. Priporoča pa še tehniko Bullet Journal, ki sicer ni digitalen pripomoček, ampak zelo uporaben analogen način načrtovanja, pri katerem si ustvariš koledar po svoji meri.

Ko pa sem jo povprašala o knjigah, podkastih, filmih in spletnih straneh, je nastal naslednji seznam:

KNJIGE:

Katherine Boo, Behind the Beautiful Forevers: Life, Death, and Hope in a Mumbai Undercity

Sarah Rose, For all the Tea in China: Espionage, Empire and the Secret Formula for the World’s Favourite Drink

Nikesh Shukla, The Good Immigrant

The Namesake

BBC: The Exodus

Boston Legal

Doctor Who

SPLETNE STRANI IN APLIKACIJE:

Good Reads

Toshl

Kindle

Calm

TuneIn

Na večerjo ne bi šla le z eno gostjo ali gostom, pač pa bi priredila pravo večerno gostijo, na katero bi povabila Malalo Yousafzai, Michelle Obama, Chimamando Ngozi Adichie, Mahatmo Gandhija, Stephena Colberta, Trevorja Noaha, Oscarja Wilda, Martina Luthra Kinga, Ello Fitzgerald, Beyonce, Jhumpo Lahiri, Buddho, Mahaviro in svoje prijatelje, prijateljice ter družino, da bi jih spoznali.

Meta PHoDcast so pogovori z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelji in gostje smo znanstveniki in znanstvenice z različnih področij znanosti. Večinoma gre za doktorske študente in študentke pred zaključkom doktorata, občasno pa so naši sogovornik tudi podoktorski raziskovalci in raziskovalke v tujini.

Več od Zarja Muršič