Metamorfoza 021: Marketing opraševanje, pršice na obrazu in mikrobna pestrost

Tokrat o opraševanju kot marketingu, pršicah na naših obrazih in mikrobni pestrosti.

Prsica

(Foto: visualhunt.com)

Novice: Tokrat začnemo z dvema zelo zanimivima objavama o pestrosti mikrobov na Zemlji. Ste pričakovali, da je teh morda celo do milijon milijonov? Kaj pa, da imamo evkarionti (živali, rastline, glive …) skupne prednike s prav čudaškimi mikrobi, imenovanimi arheje? Govorimo še o zanimivi najdbi prvega evkariontskega organizma brez mitohondrija, torej brez celične elektrarne, skupne vsem drugim evkariontom.

Ali ste vedeli: V tej rubriki tokrat damo Alenki prosto besedo, da govori o opraševanju. Po nekaj počasnih uvodnih minutah boste z analogijami iz sveta marketinga končno razumeli opraševanje!

Vaški posebneži: Začnemo z dvokrpim ginkom, ki je zanesljivo eno od najbolj posebnih dreves. Ste vedeli, da imajo moške spolne celice tega drevesa repke, tako kot živalski spermiji? Kaj pa, da je prav ginko tisti smrad, ko se jeseni sprehajate po mestu? Nadaljujemo z mikroskopsko majhnimi pršicami, ki živijo v porah in žlezah vaše kože, predvsem na obrazu in spolovilih. Ponoči, ko spite, prirejajo paritvene zabave!

Zunanje povezave

Slastno

Smrdeča rastlina, ki ugrablja žuželke

Dvokrpi ginko

Pršice na vaši koži

—————————

Metamorfoza je podkast o novicah, zanimivostih in bizarnostih iz biologije organizmov. Vsak drugi torek jih z gostom predstavi dr. Matjaž Gregoric. Pišete mu lahko na metamorfoza@metinalista.si.

————————-