Metamorfoza 026: LUCA, črte zeber in hazarderske rastline

O prednikih vsega živega, črtah zeber, hazarderskih rastlinah in še čem.

Zebre

(Foto: lasten arhiv)

Opis oddaje

Novice: Začetna rdeča nit novic so evolucijski predniki. Ali ste vedeli, da je življenje na Zemlji, kot ga poznamo danes, verjetno nastalo enkrat samkrat, verjetno pa je nastalo globoko v morju? Kaj pa, da so predniki vseh kopenskih četveronožcev, torej tudi naši predniki, ribam pljučaricam podobne živali? Zaradi odkritja novih prednikov želv, boste med tokratnimi novicami izvedeli tudi, kako je skozi evolucijo verjetno nastal njihov oklep. Med drugimi novicami še nekaj o sestavi lišajev – po skoraj 150 letih smo izvedeli, da so trije najboljši par. Za konec pa še o tem, da tudi rastline premlevajo in sprejemajo tvegane odločitve.

Ali ste vedeli: … da še vedno ne vemo, zakaj imajo zebre črte? Predstavimo štiri hipoteze, od katerih nas nobena ne prepriča.

Vaški posebneži: Tokratni vaški posebnež je rastlina, ki za svojo obrambo pojača »krvavenje«.

Zunanje povezave

Blog Slastno

—————————

Metamorfoza je podkast o novicah, zanimivostih in bizarnostih iz biologije organizmov. Vsak drugi torek jih z gostom predstavi dr. Matjaž Gregoric. Pišete mu lahko na metamorfoza@metinalista.si.

————————-