Metamorfoza 043: Starševstvo

cold_penguin1952 via https://visualhunt.com

Ob materinskem dnevu v tokratni posebni oddaji govorimo o zanimivih primerih starševstva v živalskem in rastlinskem svetu.

Tokratna Metamorfoza je posvečena materinskemu dnevu. V tej posebni oddaji se osredotočimo na nenavadno starševstvo (ne nujno samo materinstvo) v živalskem in rastlinskem svetu.

Ali ste vedeli, da pri morskih konjičkih »rojevajo« samci? Ali, da pri neki vrsti žabe samec iz kloake škropi vodo po jajcih, preden samica paglavce nahrani s svojimi neoplojenimi jajci? Ali pa, da ličinke hroščev mrhovinarjev, kot majhni ptički prosijo starše za hrano – vendar tega ne smejo početi preveč? Ali pa, konec koncev, ste vedeli, da so tudi rastline lahko živorodne in, da drevesa prepoznavajo svoje potomce ter se z njimi sporazumevajo? Vse to in še več v tej oddaji Metamorfoza!

Tone Killick via https://visualhunt.com