Metamorfoza 058: Največji dinozaver, pasja »demokracija« in lulčkasti črvi

Shunkina Ksenia, CC BY 3.0 via Wikipedia

Tokrat rastemo z dinozavri, kihamo s hijenskimi psi, se upiramo vetru s palmami, hitimo z lenivci in smo nasploh lulčkasti.

Novice: Tokrat začenjamo z novico o novo opisani vrsti dinozavrov, ki sliši na ime Patagotitan mayorum. To je največji dinozaver sploh in s tem hkrati največja kopenska žival, ki je kadarkoli hodila po Zemlji. Nadaljujemo z novico o kihanju pri afriških hijenskih psih. Ugotovili so, da je kihanje način glasovanja, ki je skoraj demokratično.

Ali ste vedeli …, kako so rastline prilagojene na močen veter? V luči orkanov in monsunov, ki trenutno pustošijo po Karibih in J Aziji, mi predstavljamo palme in njihove prilagoditve na orkanski veter.

Vaški posebneži: Prvi vaški posebneži so tokrat lenivci. Gre za najpočasnejše sesalce na svetu, ki so posebni še po marsičem. Vživeto razlaga Lovro. Druga skupina vaških posebnežev pa so t.i. penis črvi, oz. z znanstvenim imenom Priapulida. Niso kaj prida podobni večini drugih živali, pa vseeno posebni. In lulčkasti.

Steveoc 86, CC BY-SA 4.0 via Wikipedia