Metamorfoza 070: Zadete rastline, dolgi nitkar in jokanje ob čebuli

BeAr, CC BY-SA 3.0 via Wikipedia

Tokrat se zadevamo z rastlinami, govorimo z orkami, se plazimo s pajki, jočemo s čebulo in plavamo z dolgim nitkarjem.

Novice: Prva novica tokrat o tem, ali anestetiki delujejo tudi na rastline. Novo študijo so naredili na več rastlinah in glej, glej, anestetiki delujejo presenetljivo dobro! V drugi novici predstavimo študijo o govoru ork in njihovi sposobnosti posnemanja drugih vrst. Med drugim se orke do zadovoljive ravni naučijo tudi nekaj človeških besed. Za konec predstavimo še novo najdeni fosil, ki dosti pove o ne ravno dobro osvetljeni evoluciji pajkov.

Ali ste vedeli …, zakaj jočemo, ko režemo čebulo? Tokrat nekaj o tem, kaj sproža jokanje, pa tudi, kako se tega obraniti in zakaj čebula in njena žlahta sploh imajo te lastnosti.

Vaški posebneži: Poseben gost Žan tokrat skozi kviz predstavi morskega črva Lineus longissimus. Zvezde zgodbe so izredna velikost, proboscis z orožjem ali brez in nenavadne oči.

fosilete via VisualHunt.com, CC BY-NC-SA