Oktober 2015: V trendu

(foto: pho_retu via Pixabay)

Dobili smo rezultate oktobrske analize zastopanosti žensk v najbolj gledanih informativno-analitskih oddaj na slovenskih televizijah. Nič novega, Svet na Kanalu A z največjim deležem gostij, Odmevi na RTV Slovenija znova z najskromnejšim odstotkom.

kliping

Tudi povprečje gostujočih precej podobno prejšnjim mesecem, 3/4 časa so v studijih modrovali sogovorniki, 1/4 pa sogovornice.

kliping1

Oktobra so bile najpogostejše teme pogovorov povezane z gospodarstvom (DUTB, svetovalne pogodbe NLB, SDH, slaba banka …) in družbo (begunska kriza …), sledila sta zdravstvo (otroška kirurgija, UKC, Onkološki inštitut, rakotvornost mesnih izdelkov …) in šport (uspeh odbojkarjev, LJ maraton …).

kliping2

In v odstotkih še, kolikokrat so za mnenje vprašali strokovnjake in strokovnjakinje oz. poznavalce in poznavalke tem, o katerih so v oddajah razpravljali.

kliping3

 

OKTOBER 2015, POVZETEK ANALIZE:

1. Svet na Kanalu A je gostil največji delež žensk, 33 %.

2. Najmanjši delež sogovornic, 16 %, so gostili Odmevi na TV Slovenija.

3. Skupni delež vabljenih sogovornic_ov: 76 % M in 24 % Ž.

4. O gospodarstvu in vprašanjih, povezanih z družbo, so v analiziranih oddajah septembra razpravljali najpogosteje, sledile so debate na temo zdravstva, sveta in športa.

 

O projektu ‘Meta Dekleta in Kliping d.o.o.’:

Ko smo ustvarjali Meta Dekleta, spletni oddelek Metine liste, ki verjame, da so ženske za politiko, politika pa za vse, smo razmišljali tudi o različnih analizah, ki bi nam pomagale razumeti prevladujoče vzorce in družbene trende. Še posebno, kar se tiče zastopanosti žensk v tradicionalnih medijih. To pa zato, ker smo naveličani večinoma zgolj osmomarčevske poplave besedičenja in prispevkov na temo enakosti in enakopravnosti spolov, akcij za konkretne spremembe pa sicer zaznavamo bolj malo. Zato smo se odločili preverjati, kako pomagajo stereotipe razbijati mediji sami. Koliko časa in prostora namenjajo moškim in koliko ženskam sogovornicam.

Moči smo združili skupaj s podjetjem Kliping d.o.o., družbo za spremljanje in analizo medijev, ki je sponzor in partner projekta Meta Dekleta. Vsak mesec tako spremljamo sedem (7) najbolj gledanih informativno-analitskih oddaj na slovenskih televizijah (OdmeviStudio CityTarča, 24ur Zvečer, TV klub, Epilog in Svet na Kanalu A) in beležimo, kako pogosto dobijo priložnost, da v studiu povejo svoje mnenje strokovnjaki oz. strokovnjakinje in katere so teme, v okviru katerih se jih najpogosteje vpraša za mnenje. Spodaj so rezultati našega dela.

 

ANALIZE 2015

Analiza september 2015 (75 % M, 25 % Ž)

Povzetek sezone 2014/2015 (73 % M, 27 % Ž)

Analiza junij 2015 (73 % M, 27 % Ž)

Analiza maj 2015 (69 % M, 31 % Ž)

Analiza april 2015 (75 % M, 25 % Ž)

Analiza za mesec marec 2015 (68 % M, 32 % Ž)

Analiza maj 2014 – februar 2015  (76 % M, 24 % Ž)

Analiza za mesec februar 2015 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec januar 2015 (78 % M, 22 % Ž)

ANALIZE 2014

Analiza za mesec december 2014 (70 % M, 30 % Ž)

Analiza za mesec november 2014 (75 % M, 25 % Ž)

Analiza za mesec oktober 2014 (72 % M, 28 % Ž)

Analiza za mesec september 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec julij/avgust 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec junij 2014 (80 % M, 20 % Ž)

Analiza za mesec maj 2014 (79 % M, 21 % Ž)

0 replies on “Oktober 2015: V trendu”