Špela Kozamernik

spela_kozamernikŠPELA KOZAMERNIK, MBA

– Global Group Account Director, BBDO Proximity, Paris

 

Prejšnje pozicije

– direktorica naročnika, Pristop d.o.o.

– direktorica projektov, Pristop d.0.0.

– vodja upravljanja z blagovnimi znamkami, Si.mobil d.o.o.

– Brand Executive Premium Segment, Philip Morris

– vodja projektov, Kompas Design d.o.o.

– asistentka vodje marketinga, Mladina d.d.

 

Področja znanja

– strateški marketing, digitalni marketing,

– upravljanje s produkti in blagovnimi znamkami,

– strategije luksuznih izdelkov,

– upravljanje z inovacijami,

– podjetništvo

 

Biografija

Strokovnjakinja za strateški marketing, digitalni marketing, oglaševanje, upravljanje z inovacijami, produkti in blagovnimi znamkami. Ciljno usmerjena marketingašica, ki se ne boji številk in poslovnih ciljev. Oseba, ki jo motivirajo hitro spreminjajoča se in hitro rastoča poslovna okolja. Upravljalka z blagovnimi znamkami in inovacijami, ki se je odločila, da bo sledila svojim sanjam s tem, ko se je vpisala na MBA študij na pariški poslovni šoli HEC, ki velja za enega izmed najvišje rangiranih MBA-jev na svetu. Predtem je Špela oglaševalsko-agencijskemu svetu namenila 5 let in ravno toliko marketinškim pozicijam na naročniški strani.

Je oseba, ki je zaljubljena v tuje jezike, internet in nove tehnologije. Ženska, ki na metroju igra šah in ne more živeti brez urbanih kultur, moderne umetnosti in glasbe. Odprta in prijetna sogovornica. Med drugim je Špela tudi prejemnica štipendije Forté Foundation Scholarship in L’Oréal Scholarship For Women in Leadership, prav tako pa tudi HEC Excellence štipendije.

Z majem 2016 bo Špela nadaljevala svojo pot v eni od največijh digitalnih agencij kot globalna direktorica naročnika in se specializirala v digitalno upravljanje odnosov s strankami.

 

Spletne koordinate

LinkedIn

Značke
Več od Metina lista

Meta Dekleta 002: Maja Zupančič – Vetements je anti moda

Paris is jazz and Paris is fashion. Maja Zupančič, oblikovalka modne znamke...
Beri dalje