V oddaji Tarča na TV SLO so januarja gostili največ strokovnjakinj

tarča tv slovenija

Januarska analiza deleža gostov po spolu v izbranih TV oddajah: 78 % vabljenih je bilo moških in 22 % žensk. Oddaja Tarča na TV SLO je gostila največ strokovnjakinj (30 %), v Epilogu, ki je bil decembra tik pod vrhom, pa jih je bilo januarja daleč najmanj (9 %).

kliping ženske mediji

V vseh sedmih oddajah skupaj so januarja gostili 194 gostov, 151 ali 78 % je bilo moških in 43 ali 22 % je bilo žensk.

kliping januar ženske mediji

Razlog, da je bilo med gosti znova nekaj manj strokovnjakinj, gre morda iskati v tem, da je bilo gospodarstvo tema št. 1 v januarju. To pa je po naših analizah že tradicionalno tema, o kateri največkrat za mnenje sprašujejo strokovnjake in ne toliko strokovnjakinj.

kliping januar ženske mediji

Ženske pa so bile najpogosteje pri besedi, ko se je govorilo o vprašanjih, povezanih s pravosodjem (primer Igorja Bavčarja), kulturo in družbo in šolstvom.

kliping januar mediji ženske

 

JANUAR 2015, POVZETEK ANALIZE:

1. V januarju je bila oddaja Tarča na TV SLO tista, v katero so povabili največji delež strokovnjakinj, 30 %.

2. Najmanjši delež sogovornic, skromnih 9 %, so tokrat gostili v oddaji Epilog na POP TV.

3. Skupni delež vabljenih strokovnjakov oz. strokovnjakinj v izbranih TV oddajah decembra: 78 % M in 22 % Ž.

4. Pravosodje, kultura in družba so teme, o katerih so ustvarjalci izbranih TV oddaj januarja največkrat vprašali strokovnjakinje za mnenja. O vprašanjih, povezanih z gospodarstvom, o katerih se je januarja največ razpravljalo, le 9 %.

 

O projektu Meta Dekleta in Kliping d.o.o.:

Ko smo ustvarjali Meta Dekleta, spletni oddelek Metine liste, ki verjame, da so ženske za politiko, politika pa za vse, smo razmišljali tudi o različnih analizah, ki bi nam pomagale razumeti prevladujoče vzorce in družbene trende. Še posebno, kar se tiče zastopanosti žensk v tradicionalnih medijih. To pa zato, ker smo naveličani večinoma zgolj osmomarčevske poplave besedičenja in prispevkov na temo enakosti in enakopravnosti spolov, akcij za konkretne spremembe pa sicer zaznavamo bolj malo. Zato smo se odločili preverjati, kako pomagajo stereotipe razbijati mediji sami. Koliko časa in prostora namenjajo moškim in koliko ženskam sogovornicam.

Moči smo združili skupaj s podjetjem Kliping d.o.o., družbo za spremljanje in analizo medijev, ki je sponzor in partner projekta Meta Dekleta. Vsak mesec tako spremljamo sedem (7) najbolj gledanih informativno-analitskih oddaj na slovenskih televizijah (OdmeviStudio CityTarčaNa tretjem/od septembra 2014 dalje Danes na Planet TV, TV klub, Epilog in Svet na Kanalu A) in beležimo, kako pogosto dobijo priložnost, da v studiu povejo svoje mnenje strokovnjaki oz. strokovnjakinje in katere so teme, v okviru katerih se jih najpogosteje vpraša za mnenje. Spodaj so rezultati našega dela.

 

Analiza za mesec december 2014 (70 % M, 30 % Ž)

Analiza za mesec november 2014 (75 % M, 25 % Ž)

Analiza za mesec oktober 2014 (72 % M, 28 % Ž)

Analiza za mesec september 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec julij/avgust 2014 (78 % M, 22 % Ž)

Analiza za mesec junij 2014 (80 % M, 20 % Ž)

Analiza za mesec maj 2014 (79 % M, 21 % Ž)

 

Več od Metina lista

Skoraj vsak se hoče oženiti

NEKAJ O SVOBODNIH ŽENITVAH (Glas kmetskega človeka.) Znano je, da so liberalni...
Beri dalje