Meta PHoDcast 41: Tara Nanut, fizičarka

Tara Nanut (foto: Branden Garrett)

S fizičarko Taro Nanut o eksperimentalni fiziki osnovnih delcev.

#MetaPHoDcast

Meta PHoDcast

TARA NANUT je mlada raziskovalka na Odseku za eksperimentalno fiziko osnovnih delcev na Institutu Jožef Stefan v Ljubljani. Ukvarja se s preučevanjem nekaterih mehanizmov kršenja simetrije CP. Če ne veste, kaj je to, vam bo v podcastu to pojasnila s čisto preprostimi besedami. Nič čudnega, pravi, saj mora to kar naprej pojasnjevati, ker je vsakdo vesel, ko naleti na tako eksotično temo. Tara vas bo prepričala, da je fizika delcev romantična in fascinantna in da ne – ne delajo črnih lukenj.

Tara vsem zamudnikom v branje priporoča Štoparski vodnik po galaksiji, novim navdušencem nad fiziko delcev priproča blog Resonaances, prav vse pa prosi, da se pri lokalnih političnih veljakih zavzamete ZA članstvo v CERN-u.

Detektor Belle na Japonskem. Za občutek o velikosti lahko poiščete vse ljudi na fotografiji. (foto: KEK)

Naslovno fotografijo Tare Nanut je posnel Branden Garrett.

Ana Slavec (foto: osebni arhiv)
Dr. Luka Ausec (foto: osebni arhiv LA)

Avtorja Meta PHoDcasta sta dr. LUKA AUSEC in ANA SLAVEC.

Luka je doktor bioloških znanosti, ki tekoče bere DNK, deloma pa tudi literaturo. Navdušuje ga pregibanje telesa in možgana v vse smeri, deloma tudi navznoter. Uživa v širjenju navdihujočih idej, deloma tudi v obliki čivkov.

Ana je sociologinja in doktorska študentka statistike. Rada postavlja vprašanja, tako v anketah kot tudi sogovornikom v intervjujih. Piše za blog Udomačena statistika, na Twitterju pa jo najdete kot @aslavec.

Preberite o ideji in začetnih ter vmesnih vtisih in poslušajte ostale epizode